Kde najdete odpovědi na vaše nejčastější otázky?
Máme rádi zvídavé zákazníky a proto jsou naší inspirací k dalším zlepšením produktu golfového pojištění. Prakticky všechny doposud obdržené emaily a telefonáty jsou přehledně obsaženy a roztříděny v naší sekci Časté dotazy, kde jsou zodpovězeny Vámi často kladené otázky (FAQ – frequently asked questions).
Na Obecné dotazy typu proč mám být pojištěn, mohu pojistit své dítě, kolik stojí pojištění, upozorníte mě na konci období s obnovou apod. naleznete u nás rychlou odpověď. Platby jsou poměrně jasným tématem, avšak ztratíte-li email s výzvou k platbě pojistného na další období, už pár informací přeci jen chybí k dokončení transakce.
Dotazy k obsahu Pojištění samotného již vytvořily krásný přehled o tom, co Vás na tomto pojištění vlastně zajímá a přitahuje. Na jakém principu vyplácíme pojistná plnění a dotazy k Hlášení škody jsou sice méně častými, avšak neméně důležitými. Ba naopak, když už si platíte pojištění, očekáváte, že se k Vám pojišťovna při škodné události bude chovat jako partner, o kterého se můžete opřít a pomůže Vám.
Pousmíváte se? Běží Vám hlavou ironické myšlenky a vzpomínky na pojistné případy u jiných pojišťoven? Všude je to o lidech a vedení společnosti. Pro nás je partnerský způsob komunikace a práce s klienty naprostým standardem naší činnosti a podpory právě těch, kteří to potřebují.
Nás nejvíce zajímá, proč si pojištění pořizujete, co Vás k tomu vede, jaká další pojištění byste uvítali na trhu? Jak pro Vás můžeme pojistné produkty ještě zatraktivnit? Atraktivitou teď nemyslíme jen rozsah pojistého krytí, ale služby a bonusy spjaté s pojištěním nebo přímo s pojištěnou činností.
Když pojišťujeme golfistu a rizika spojená s golfem, nabízí se přeci klienta hýčkat feečky, zvýhodněnými nákupy v golfových e-shopech apod. Takové pojištění máme rádi všichni.
Autor článku
Vydáno: 27/10/2020